Ügyfélkapcsolati tréningtréning Békéscsaba

Választott helyszín
Békéscsaba

Tervezett kezdés

Folyamatos képzés

Érdeklődjön további időpontokkal kapcsolatban munkatársainknál.

Képzés díja
A tanfolyamot céghez kihelyezett formában szervezzük, egyedi kalkuláció alapján!
Kapcsolattartó
Farkasné Varga Edit
Farkasné Varga Edit
Területi képviselő
Szegedi munkatárs
szeged [at] oktav.hu
Fekete Berkes Borbála
Budapesti ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati munkatárs
bpoktav [at] oktav.hu
Siklósi Marianna
Siklósi Marianna
Irodavezető
Budapesti munkatárs
siklosi [at] oktav.hu
Kósa Anita
Kósa Anita
Tanfolyamszervező
kosa [at] oktav.hu
Szőke Hajnalka
Szőke Hajnalka
Tanfolyamvezető
Budapesti munkatárs
szoke [at] oktav.hu
Típus
tréning
Képző intézmény
OKTÁV Továbbképző Központ Zrt.
Jelentkezés feltétele

Alapfokú iskolai végezettség

Időtartam
2 nap
A munkaterület leírása

Az ügyfélkapcsolati tréning célja, hogy felkészítse a résztvevőket a hatékony ügyfélkezelésre. A résztvevők ismerjenek meg problémafeltárási és - megoldási technikákat, azokat tudatosan alkalmazzák a gyakorlatban. Váljanak képessé - cégük/vállalatuk üzleti céljainak elérése érdekében - az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony kezelésére, megoldására. A munkatársak tudatosan kommunikáljanak az ügyfelekkel élőszóban és telefonon egyaránt. Alkalmazzák a problémafeltárási és – megoldási technikákat.

A képzés szakmai témakörei

•    A kommunikáció, mint a kölcsönös megértés művészete
•    A személyes és a telefonos kapcsolattartás jellegzetességei
•    A sikeres ügyfélkezeléshez szükséges hozzáállás/attitűd 
•    Az ügyfél elfogadása és megismerése 
•    Önismeret – ügyfélismeret hatékonyságunk szolgálatában
•    Emberi játszmák az ügyfélszolgálaton
•    Az ügyfél érdekeinek felismerése 
•    Az ügyfél rejtett motivációjának felismerése
•    Alkalmazkodás az ügyfél egyéni elvárásaihoz 
•    Viselkedési stílusok és hatásuk az ügyfélkapcsolatra 
•    A nyertes-nyertes helyzetek megteremtése
•    Hogyan uraljuk a saját kommunikációnkat
•    Stressz-kezelés

Bizonyítvány

Az ügyfélkapcsolati tréning sikeres elvégzése után 
a képzés követelményeinek igazolásáról a képző intézmény tanúsítványt állít ki.

Miért érdemes az OKTÁV-nál elvégezni ezt a képzést?

A visszajelzések szerint hosszú évtizedek tapasztalatával rendelkező, széles körben elismert, megbízható és igényes képző intézménynek tartanak minket partnereink, megrendelőink és tanulóink. Munkatársaink minden segítséget megadnak a hatékony és eredményes tanuláshoz. Évről évre azt tapasztaljuk, hogy egyre többen választanak minket. Képzéseink országszerte számos helyen elérhetőek. Képzéseikre történő jelentkezéskor nem kell regisztrációs díjat fizetni. Fizetési kötelezettség csak akkor keletkezik, ha elindul a képzés és szerződést kötöttünk. A képzés időbeosztását a munka mellett tanuló résztvevőink igényeihez igazítjuk. Tanáraink a szakma kiváló szakemberei. Tanulóink kellemes környezetben, korszerű eszközök segítéségével tanulhatnak. A magas színvonalú képzésnek köszönhetően, felnőtt tanulóink évek óta kiemelkedő tudás-színvonalon tesznek vizsgát, amint ez a korábbi, négyes átlag feletti vizsgaeredményekből is látható. A képzés végi kérdőívek ugyancsak magas szintű résztvevői elégedettséget mutatnak.

Kapcsolódó képzések

A fenti adatok tájékoztató jellegűek, nem minősülnek üzleti ajánlatnak.