Minőségpolitika

Az OKTÁV Továbbképző Központ Zrt. a szervezeti, intézményi és egyéni igényekre magas színvonalú, komplex szolgáltatást nyújtó képző és humán fejlesztő intézményként definiálja magát.

 

Jelmondata:

KÉPZÉS – TUDÁS – SIKER

 

Céljaink elérése érdekében, folyamatosan figyelembe véve a szakképzésre vonatkozó törvényekben és rendeletekben előírt követelményeket, továbbá a megrendelők igényeit:

  • minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket

  • minőségpolitikánkat – kapcsolódó minőségcéljainkat – munkatársaink bevonásával alakítjuk ki és a vezetés által elfogadott változatot ismertetjük számukra

  • a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat

  • minőségpolitikánk aktualitását az önértékelés során rendszeresen felülvizsgáljuk

  • stratégiánk ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a munkaerőpiaci vagy egyéni követelményeknek és a szakmai kihívásoknak

  • a piaci igények szerint rugalmasan és rendszeresen fejlesztjük aktuális képzési kínálatunkat, gyakorlatorientált képzési formák, korszerű tartalmú tematikák és oktatási módszerek kialakításával és megvalósításával

  • valamennyi szervezeti egységünk, ezen belül kiemelten ügyfélszolgálatunk munkatársai felelősek a megrendelőkkel korrekt, megbízható, udvarias kapcsolatok kialakításáért, a minőségi munkavégzésért és a minőségbiztosítási előírások betartásáért

  • nagy hangsúlyt helyezünk a képzés szervezésében és lebonyolításában résztvevő munkatársak felkészültségének és képességeinek hatékony alkalmazására, a rendelkezésre álló lehetőségeinkkel támogatjuk szakmai fejlődésüket.

  • ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetővé tesszük a résztvevők írásos és szóbeli tájékoztatását, az esetleges reklamációk felvételét és ügyintézését.

  • munkatársaink és oktatóink teljesítményét rendszeresen értékeljük, véleményüket és javaslataikat a képzés minőségének javítása érdekében figyelembe vesszük

  • az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük

  • a tanfolyami résztvevők elégedettségét rendszeresen mérjük és értékeljük, ezek eredményét képzési rendszerünk és képzési programjaink fejlesztésében figyelembe vesszük

Megvalósításáért, a vevői megelégedettség elérésének érdekében a felnőttek iskolarendszeren kívüli képzései tevékenységére kiterjedő, a Felnőttképzési Törvény és Végrehajtási rendeletében előírtaknak megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk az engedélyezett képzéseinkre vonatkozóan, amelynek folyamatos fejlesztését alapvető feladatunknak tekintjük.