Minőségpolitika
Az OKTÁV Továbbképző Központ Zrt. a szervezeti, intézményi és egyéni igényekre magas színvonalú, komplex szolgáltatást nyújtó képző és humán fejlesztő intézményként definiálja magát.
Jelmondata:
KÉPZÉS – TUDÁS – SIKER
Céljaink elérése érdekében, folyamatosan figyelembe véve a szakképzésre vonatkozó törvényekben és rendeletekben előírt követelményeket, továbbá a megrendelők igényeit:
minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket
minőségpolitikánkat – kapcsolódó minőségcéljainkat – munkatársaink bevonásával alakítjuk ki és a vezetés által elfogadott változatot ismertetjük számukra
a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat
minőségpolitikánk aktualitását az önértékelés során rendszeresen felülvizsgáljuk
stratégiánk ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a munkaerőpiaci vagy egyéni követelményeknek és a szakmai kihívásoknak
a piaci igények szerint rugalmasan és rendszeresen fejlesztjük aktuális képzési kínálatunkat, gyakorlatorientált képzési formák, korszerű tartalmú tematikák és oktatási módszerek kialakításával és megvalósításával
valamennyi szervezeti egységünk, ezen belül kiemelten ügyfélszolgálatunk munkatársai felelősek a megrendelőkkel korrekt, megbízható, udvarias kapcsolatok kialakításáért, a minőségi munkavégzésért és a minőségbiztosítási előírások betartásáért
nagy hangsúlyt helyezünk a képzés szervezésében és lebonyolításában résztvevő munkatársak felkészültségének és képességeinek hatékony alkalmazására, a rendelkezésre álló lehetőségeinkkel támogatjuk szakmai fejlődésüket.
ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetővé tesszük a résztvevők írásos és szóbeli tájékoztatását, az esetleges reklamációk felvételét és ügyintézését.
munkatársaink és oktatóink teljesítményét rendszeresen értékeljük, véleményüket és javaslataikat a képzés minőségének javítása érdekében figyelembe vesszük
az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük
a tanfolyami résztvevők elégedettségét rendszeresen mérjük és értékeljük, ezek eredményét képzési rendszerünk és képzési programjaink fejlesztésében figyelembe vesszük
Megvalósításáért, a vevői megelégedettség elérésének érdekében a felnőttek iskolarendszeren kívüli képzései tevékenységére kiterjedő, a Felnőttképzési Törvény és Végrehajtási rendeletében előírtaknak megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk az engedélyezett képzéseinkre vonatkozóan, amelynek folyamatos fejlesztését alapvető feladatunknak tekintjük.