Postai üzleti ügyintéző szakmai oktatás
érettségi végzettség,
egészségügyi alkalmasság
Az oktatás célja, hogy a résztvevők megismerjék a postai szakmát, felkészüljenek a sikeres szakmai vizsgára, és képessé váljanak a postai üzleti ügyintéző munkakör betöltésére.
A postai üzleti ügyintéző szakmát ajánljuk: azoknak, akik érdeklődnek a posta tevékenységei iránt, akiket érdekelnek az ügyfélkapcsolati tevékenységek a postai szolgáltatások területén az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében.
A postai üzleti ügyintéző végzettségű szakember postai és pénzforgalmi szolgáltatások nyújtását végzi, kiindulva a küldemények felvételétől egészen azok postai szolgáltatónál történő teljes kezeléséig; ügyfélkapcsolati és háttértevékenységet egyaránt teljesít; feladata a hozzá érkező ügyfelek igényeinek azonnali, magas szintű kiszolgálása, az ügyfelek elégedettségének növelése; hatékony ügyfélorientált módon szolgáltatást nyújt, és elvégzi a munkaköréhez kapcsolódó felvételi, értékesítési, postahelyi kézbesítési és háttértevékenységet.
A Postai üzleti ügyintéző oktatás résztvevői képessé válnak:
- a postára érkező ügyfelekkel való kapcsolattartásra, a szolgáltatások igénybevételében való támogatásukra
- a postán lévő pénzek, értékek kezelésére
- az ügyfelek által feladott levél-, és csomagküldemények felvételére
- befizetések elfogadására, utalványok kifizetésére
- megbízásból végzett banki-, biztosítási befektetésekkel, megtakarításokkal, állampapírokkal kapcsolatos ügyféltájékoztatás nyújtására, értékesítésére
- munkatársak napi elszámolásának elvégzésére
- postán forgalmazott termékek értékesítésére
- szolgáltatások nyújtását támogató informatikai rendszerek kezelésére.
A képzés végeztével a résztvevők a képzőtől végbizonyítványt kapnak. Ezzel szakmai záróvizsgát tehetnek, amelynek sikeressége esetén Postai üzleti ügyintéző szakmát tanúsító bizonyítványt kapnak.
Kapcsolódó képzések
A fenti adatok tájékoztató jellegűek, nem minősülnek üzleti ajánlatnak.