Ügyfélkapcsolati tréning tréning

Ügyfélkapcsolati tréning képzésünk szervezés alatt, látogasson vissza később, vagy érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Képzés keresőnk segítségével válogathat jelenleg meghirdetett képzéseink között.

Típus
tréning
Engedélyszám, Nyilvántartási szám
E-000495/2014/D007
Képző intézmény
OKTÁV Továbbképző Központ Zrt.
Időtartam
2 nap
A munkaterület leírása

A tréning célja, hogy felkészítse a résztvevőket a hatékony ügyfélkezelésre. A résztvevők ismerjenek meg problémafeltárási és - megoldási technikákat, azokat tudatosan alkalmazzák a gyakorlatban. Váljanak képessé - cégük/vállalatuk üzleti céljainak elérése érdekében - az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony kezelésére, megoldására.

A tréning várható eredménye:

  • A munkatársak tudatosan kommunikálnak az ügyfelekkel élőszóban és telefonon egyaránt
  • Alkalmazzák a problémafeltárási és – megoldási technikákat
  • Képessé válnak az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony megoldására

A tréning tartalma:

  • A kommunikáció, mint a kölcsönös megértés művészete
  • A személyes és a telefonos kapcsolattartás jellegzetességei
  • A sikeres ügyfélkezeléshez szükséges hozzáállás/attitűd
  • Az ügyfél elfogadása és megismerése
  • Önismeret – ügyfélismeret hatékonyságunk szolgálatában
  • Emberi játszmák az ügyfélszolgálaton
  • A panaszkezelés szabályai
  • Negatívból pozitívba: a pozitív benyomás kialakításának lépései
  • Az aktív hallgatás művészete (és annak telefonos formája)
  • Kérdezéstechnika
  • Az ügyfél érdekeinek felismerése
  • Az ügyfél rejtett motivációjának felismerése
  • Alkalmazkodás az ügyfél egyéni elvárásaihoz
  • Viselkedési stílusok és hatásuk az ügyfélkapcsolatra
  • A nyertes-nyertes helyzetek megteremtése
  • Hogyan uraljuk a saját kommunikációnkat
  • Stressz-kezelés

Kapcsolódó képzések

A fenti adatok tájékoztató jellegűek, nem minősülnek üzleti ajánlatnak.